-Suunniteltu erityisesti 2- ja 4-tahti moottoreille karstan poistoon venttiileistä
ja palotiloista.
-Erittäin tärkeä GDI suorasuihkutus moottoreiden puhdistukseen.
-Helppo ja turvallinen käyttää,erikoistyökaluja ei tarvita.
Käyttö suorasuihkutus moottoreille:
-Käytä moottoria niin että imusarja lämpenee,sammuta moottori.
-Avaa ja irroita imuputki läppärungosta.
-Aseta ohjainkoukun avulla puhdistus putki noin 1/4" päähän kaasuläpästä kohtaan
missä läppä kääntyy poispäin suuttimesta (katso kuva pakkauksesta).
-Aseta imuputki paikoilleen ohjainkoukun päälle.
-Kytke käsijarru ja käytä moottoria korotetulla kierrosluvulla (noin 2000rpm) käsittelyn
aikana.
-Suihkuta yhtäjaksoisesti pakkauksen sisältö läppärunkoon (noin 7 minuuttia),sammuta
moottori,poista puhdistus suutin ja ohjainkoukku ja kiinnitä läppärungon imuputki
paikoilleen,anna puhdistusaineen lämpö liuottaa karstaa noin 10 minuuttia.
-Liuottamisen jälkeen käynnistä ja aja ajoneuvoa kuormittaen 10 minuuttia tai kauemmin,
lisää kaasua sitten kun on turvallista että hiilivety jäämät palavat pois.
-Älä suihkuta ilmamäärä mittariin.
-Älä käytä vikadiaknoosilaitetta kierrosluvun kohottamiseen
-Älä käytä diesel moottoreiden puhdistukseen.
Käyttö kaasutin moottoreille:
-Käytä moottoria niin että imusarja lämpenee,sammuta moottori.
-Irroita ilmansuodatin.
-Ilmasuodatin irroitettuna käynnistä moottori ja aseta suutin kaasuttimen kurkkuun.
-Moottorin tilavuudesta riippuen suihkuta 57-113 grammaa jaksoissa siten ettei moottori
pääse sammumaan.
-Suihkuta vielä pitkä jakso,sammuta moottori ja anna lämpö liuottaa karstaa noin 10 minuuttia.
-Liuottamisen jälkeen käytä moottoria 10 minuuttia tai kauemmin.
Käyttö moottorin kausisäilytyksessä:
-Moottorin käydessä suihkuta suoraan kaasuttimeen taikka läppärunkoon (suorasuihkutus).
-Suihkuta sarja 3-5 suihkausta ja viimmeinen suihkutus samalla moottorin sammuttaen.
-Anna moottorin jäähtyä ja irroita sytytystulpat.
-Suihkuta jokaiseen sylinteriin.
-Ennen sytytystulppien asennusta pyöritä moottoria.