Tilauksen voit tehdä Jari Mäki Oy:lle:
Tilauksen yhteydessä on aina ilmoitettava nimi, yrityksen nimi ja y-tunnus (mikäli tilaaja on yritys), sähköpostiosoite, lähiosoite sekä puhelinnumero.
Toimitettaviin tilauksiin lisätään aina tuotteiden hinnan lisäksi toimituskulut (ks. hinnat alempana).
Verkkokaupasta tilaaminen ei vaadi rekisteröitymistä. Rekisteröityminen helpottaa oman tilaushistorian seurantaa, mutta ei ole välttämätöntä. Verkkokaupasta tilattaessa saat välittömästi tilauksen jälkeen sähköpostiisi tilausvahvistuksen, mikä ei ole ennakkolasku. Mikäli valitset maksutavaksi ennakkolaskun, tilisiirto toimitetaan erillisenä sähköpostiviestinä, kun tilaus on käsitelty.
Alaikäinen tilaaja tarvitsee tilauksen tekemiseen huoltajan luvan. Hyväksymällä nämä tilaus- ja toimitusehdot, tilaaja vakuuttaa olevansa täysi-ikäinen, ja alle 18-vuotias vakuuttaa tilaavansa huoltajan suostumuksella.
Käsittelemme saapuneet tilaukset ja lähetämmet tuotteet pikimmiten, viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä.
Tuotteiden toimitusaika varastotuotteille on 1-2 työpäivää. Mikäli tuotetta ei ole varastossa ja se tilataan, toimitusaika on 2-3 viikkoa. Mikäli tilaamasi tuote on väliaikaisesti loppu varastosta, ilmoitamme siitä sinulle pikimmiten.
HUOM! Saapumisilmoitus paketista toimitetaan tekstiviestinä!
Mikäli annat tilauksessa sähköpostiosoitteesi, saat seurantalinkin myös sähköpostiisi.
Tilauksiin liittyvät tiedustelut: mail [at] jarimaki.fi tai p. (06) 4229 888
Tuotteet toimitetaan Matkahuollolla tai Schenkerillä.
Voit myös valita toimitustavaksi NOUTO, jolloin noudat tuotteet myymälästämme Koskenkorvalta.
Pakkaamme tuotteet mahdollisimman taloudellisesti, myös kierrätettyyn pakkausmateriaaliin.
alle 30 kg lähetykset
alle 30 kg lähetykset
Erilliskäsiteltävä korotus: +14,00 €
Erilliskäsittelyä vaativat tuotteet esim. särkyvät, isot/pitkät, jne...
Bussiennakko-palvelu on päättynyt 31.3.2023.
Tilaville paketeille (puskurit, rengassetit ym.) hinnoittelu tilavuuden mukaan. Tilaa vievien lähetysten kulut n. 35-70 €. Verkkokauppa ilmoittaa toimituskulun määrän Ostoskorissa.
alle 30 kg lähetykset
Yli 30 kg sekä kuutioitavat paketit: lähetyskulu 112 €.
Verkkokauppa ilmoittaa toimituskulun määrän Ostoskorissa.
Mikäli haluat tuotteet postiennakolla (maksu pakettia noudettaessa), otathan yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla.
Verkkokaupassa ei voi valita Postiennakkoa. Mikäli haluat maksaa postiennakolla, tee tilaus puhelimitse tai sähköpoistilla.
Paytrail-verkkomaksulla maksat kätevästi tilauksen ostosten yhteydessä verkkopankista, luottokortilla, mobiilimaksulla tai voit myös valita Walley Laskun, OP Laskun tai Jouston.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
Maksutapavaihtoehdot
Jousto lasku ja osamaksu
Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on
tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti.
Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta maksuaikaa. Ostokseen lisätään 2,90€:n laskutuslisä. Laskun
saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa
erässä, alkaen 9,90€/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90€/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit
maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia.
Joustolla ostaminen on turvallista. Ensimmäisen ostoksen yhteydessä teet vahvan sähköisen
tunnistautumisen. Palaavana asiakkaana voit tunnistautua helposti puhelimeen lähetettävän
kertakäyttöisen koodin avulla. Jokaisen ostoksen yhteydessä teemme reaaliaikaisen ja automatisoidun
luottopäätöksen. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä. Lasku
toimitetaan sähköpostitse. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy.
Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com. Jousto –verkkokaupan mukavin maksutapa
Walley Lasku/Osamaksu
Joustoa ja valinnanvapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa
Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.
Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia
Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.
Maksuaikaa hyödyntääksesi tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.
Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.
Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bank AB:n kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa my.walley.fi. Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.
Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.
Luottokustannukset ja luottoesimerkki: Jari Mäki Oy verkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 2,95 € kuukaudessa (ensimmäisellä laskulla 3,80 €). Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on kokonaisuudessaan käytetty Jari Mäki Oy verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 28,6 %, luottokustannusten yhteismäärä 403 €, maksettava kokonaismäärä 1 403 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.
Luottoehdot
Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, organisaationumero 556597-0513, joka on Walley-tavaramerkin rekisteröity haltija.
Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietoja www.collector.fi
Saat täydelliset ehdot ja tiedot Walley Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:
Tarkempi palvelukuvaus: https://www.walley.fi/asiakaspalvelu/
Yleiset lasku- ja tililuottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_FI.pdf
Vakiomuotoiset Eurooppalaiset kuluttajaluottoehdot: https://cdn.walleypay.com/terms/SECCI_FI.pdf
OP Lasku
OP Lasku on joustava, luotettava ja turvallinen maksutapa.
Sopii enintään 5000 euron arvoisten verkkokauppaostosten rahoittamiseen.
Sopii laajalle kohdeyleisölle, koska se sopii kaikkien pankkien asiakkaille.
Tarjoaa 45 päivää korotonta maksuaikaa sekä mahdollisuuden erämaksuun.
Kuluttajalle palvelu on turvallinen ja kohtuullinen: se ei sisällä piilokuluja.
OP Laskun kustannukset
Kuluttajalle tulee maksettavaksi tilinhoitomaksu 2,95 €. Jos hän saa useamman laskun samassa kuussa, tilinhoitomaksu veloitetaan vain kerran. Tilinhoitomaksua ei veloiteta, kun tuote ei ole käytössä.
Erissä maksettaessa vuosikorko on 19,95 %.
Hyvä tietää OP Laskusta
Maksutavan käyttö edellyttää yli 20 vuoden ikää, maksukykyä sekä suomalaisen pankin verkkopalvelutunnuksia.
Luottopäätös perustuu maksukykyä koskevaan kokonaisarvioon. Sen vuoksi käyttöönoton yhteydessä kysytään tulot ja velanhoitomenot sekä tarkastetaan luottotiedot.
OP Lasku tarjoaa 45 päivää korotonta maksuaikaa sekä mahdollisuuden maksaa erissä. Laskuun lisätään tilinhoitomaksu 2,95 €, ja erissä maksaessa vuosikorko on 19,95 %. Jos kuluttaja maksaa laskusta minimierän, se siirtyy automaattisesti erämaksuun.
OP Lasku auttaa kuluttajaa pysymään kärryillä tilanteestaan: laskut lähetetään sähköpostitse, muistutukset tekstiviestitse. Käytössä on myös verkkopalvelu.
OP Laskun usein kysytyt kysymykset löytyvät tästä linkistä.
Maksutapavaihtoehtona on myös tilisiirto (ennakkolasku).
Mikäli valitset maksutavaksi ennakkolaskun, pdf-muotoinen tilisiirto lähetetään sinulle sähköpostitse tilauksen käsittelyn jälkeen, ja tuotteet toimitetaan kun ennakkolaskun loppusumma on kirjautunut tilillemme.
Huom! välittömästi tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi TILAUSVAHVISTUKSEN, mikä ei ole ennakkolasku. Lasku toimitetaan erillisenä sähköpostiviestinä, kun tilaus on käsitelty (viimeistään seuraavana arkipäivänä).
Mikäli ennakkolaskua ei ole maksettu viikon kuluessa sen lähettämisestä, tilaus peruutetaan.
HUOM!! Olemme huomanneet että jotkut sähköpostit ohjaavat tilisiirron roskapostikansioon! Mikäli et ole saanut ennakkolaskua, tarkistathan roskaposti-kansiosi.
Postiennakolla lähetettävät tuotteet maksat postin toimipisteeseen tuotetta noudettaessa.
Maksutapalisä postiennakossa on +10 € .
Mikäli haluat maksaa tuotteet postiennakolla teethän tilauksen puhelimitse tai sähköpostilla. Verkkokaupasta tilatessa maksutapavaihtoehtona on ainoastaan Paytrail sekä Ennakkolasku.
Matkahuollon bussiennakko-maksutapavaihtoehto on poistunut 31.3.2023
Valitessasi toimitustavaksi nouto, voit valita maksutavaksi Paytrail tai ennakkolasku, jolloin saat laskun sähköpostiin ja voit maksaa tuotteet ennen noutoa. Voit myös halutessasi maksaa tuotteet käteisellä / kortilla noudon yhteydessä myymäläämme.
Tilauksen peruutus voidaan ottaa huomioon vain, jos se tehdään ennen kuin Jari Mäki Oy ehtii toimittaa tilauksen jakelijalle (Posti tai Matkahuolto).
Mikäli haluat peruuttaa tekemäsi tilauksen, voit tehdä sen sähköpostilla: mail [at] jarimaki.fi tai puhelimitse: (06) 4229 888. Peruutus tulee tehdä viipymättä.
Kun palautat tuotteita, varmista ennen palautusta että:
1. Kaikki pakkaukset ovat tallella ja lähetät tuotteet omissa pakkauksissaan
2. Kaikki mukana tulleet osat ovat tallella.
3. Jos tuote on ollut muovipussissa, varmista että myös pussi löytyy ja se on ehjä.
4. Palautettavat tuotteet ovat muokkaamattomia ja maalaamattomia, eikä tuotetta ole otettu käyttöön.
5. Ethän kirjoita suoraan tuotteen omaan pakkaukseen tekstiä. Älä myöskään liimaa tai teippaa tuotteen omaan pakkaukseen mitään, vaan paketoi palautettava tuote ennen lähettämistä.
Laita palautuspaketin sisään palautuslomake täytettyä tai vähintään paperi, johon on kirjoitettu alkuperäisen tilaajan nimi sekä palautuksen syy, jotta tiedämme, kenen tilauksesta on kyse. Lisäksi liitä mukaan tilinumero palautuksen maksua varten.
Vie paketti Matkahuollon pakettipisteeseen ja anna Matkahuollon henkilökunnalle asiakaspalautusnumeromme 9504738. Pyydä palautuksesta seurantatunnuksen sisältävä kuitti ja säilytä se siihen saakka, että olemme käsitelleet palautuksen.
Asiakaspalautuksen lähettäminen on maksutonta, mutta vähennämme toimituskulut palautettavasta summasta toimitusehtojemme mukaisesti. Mikäli olet valinnut tilauksen maksutavaksi Walley- tai Jousto- laskun tai osamaksun, saat uuden laskun päivitetyllä summalla, kun olemme käsitelleet palautuksen.
Tilaamillasi tuotteilla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Voit palauttaa tai vaihtaa tuotteet 14 vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautusoikeus ei koske autojen ja mopoautojen sähkövaraosia, eikä metritavarana myytäviä määrämittaan leikattavia tuotteita.
Takuupalautuksena käsittelemme virheelliset tuotteet, sekä tuoteet, joka on lähettäjästä johtuvasta syystä virheellinen tai väärä.
Mikäli toimitettu tuote on vääränkokoinen, vääränlainen tai asiakas haluaa vaihtaa tuotteen muusta syystä, vaihdamme tuotteen oikeanlaiseen 14 päivän kuluessa tilauksesta, tai mikäli vastaavaa / oikeaa tuotetta ei ole saatavilla, palautamme tuotteen hinnan antamallesi tilille (toimituskuluja ei palauteta, ja palautettavassta summasta vähennetään palautuskulu).
Palautuskulu, joka vähennetään palautuskäsittelyn yhteydessä on palautuksen todellinen rahti, kuitenkin vähintään 9,00 €.
Palautuskulua ei vähennetä, mikäli palauttaja on maksanut palautuksen itse. Mikäli kyseessä on lavarahtina toimitettu tuote, sovitaan palautuskulusta erikseen.
Emme lunasta postiennakkona tehtäviä palautuksia.
Mikäli et halua vaihtaa tuotetta toiseen tuotteeseen, ilmoita palautuksen yhteydessä tilinumero johon maksun palautuksen voi suorittaa. Palautus voidaan tehdä tilille tai hyvittää alunperin käyttämällesi maksutavalle (Paytrail).
Maksupalautukset käsitellään kerran viikossa.
Kuluttajasuojalain mukaan rahojen palautus tulee kuitenkin tehdä viimeistään 30 päivän kuluessa tavaran palautuksesta.
Tuotetta ei saa ryhtyä käyttämään. Mikäli tuote on otettu käyttöön, ei palautus- ja vaihto-oikeutta enää ole.
Noudatamme kuluttajasuojalain (38/1978) mukaista virhevastuuta. Takuupalautuksissa on otettava yhteyttä myyjään ennen palautusta mahdollisen vian selvittämiseksi. Myyjällä on oikeus korjata tuotteen virhe ennen tuotteen korvaamista uudella. Takuupalautuksen lähettämiseen saat palautusohjeet myyjältä.
Takuupalautuksen yhteydessä on lähetettävä kopio kuitista, asiakkaan yhteystiedot sekä vikakuvaus. Vikakuvauksesta täytyy ilmetä, missä tilanteessa ja miten vika esiintyy ja onko se toistuvaa. Takuupalautettava tuote täytyy pakata hyvin. Huonosti pakatuissa lähetyksissä vaurioituneita tuotteita ei korjata eikä hyvitetä.
Takuu ei korvaa tuotteen väärinkäyttöä tai asennusohjeiden laiminlyöntiä, eikä asiakkaan toiminnasta aiheutuneita asennusvirheitä tai fyysistä tuotteen rikkoutumista. Kuluttajasuojalain mukaisesti asiakkaan on ilmoitettava virheestä kohtuullisessa ajassa siitä, kun asiakas havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.
Postiennakko- tai jälkivaatimuslähetyksen lunastamatta jättäminen ei ole kuluttajasuojalain suoman mahdollisuuden mukainen tuotteen palautus tai tilauksen peruutus, vaan se on ostajan toimesta tapahtuva sopimusrikkomus (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 §). Lunastamatta jätetyistä lähetyksistä veloitetaan pakkaus-, toimitus- ja palautuskuluina 15 € asiakkaalta jälkikäteen.
Jos et nouda pakettiasi saamastasi ilmoituksesta huolimatta ja se palautuu meille lunastamattomana takaisin, katsomme, että lunastamaton paketti ei ole yhtä kuin palautus ja tämän vuoksi pidätämme oikeuden olla lähettämättä uusia tilauksia postiennakolla / bussiennakolla. Asiakas, jolta on palautunut tuotteita lunastamattomana, käsitellään jatkossa ENNAKKOMAKSU-asiakkaana (tilisiirto lähetetään sähköpostiin tilauksen käsittelyn jälkeen, ja tilaus toimitetaan, kun lasku on maksettu).
Asiakkaan yhteystiedot ovat luottamuksellisia, eikä niitä luovuteta eteenpäin. Yhteystietoja käytetään ainoastaan tuotteiden toimitusten yhteydessä, sekä mahdollisissa takuu-, vaihto- ja palautustilanteissa. Tarkempiin tietosuojakäytäntöihimme voit tutustua täällä.